Σε περίπτωση αγορών που κάνετε από απόσταση (πχ. μέσω του Internet) αποκλειστικά για εμπορικούς ή επαγγελματικούς σκοπούς, εφόσον επιθυμείτε να αιτηθείτε την επιστροφή προϊόντος, παρακαλούμε να συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα στην ακόλουθη διεύθυνση: https://www.plaisio.gr/Rma. Για περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες και οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής μπορείτε να μεταβείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.plaisio.gr/Help/PurchaseInformation/Returns/ReturnSteps. Κατόπιν της υποβολής του αιτήματός σας, εφόσον απαιτείται, αρμόδιος εκπρόσωπος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας καθοδηγήσει στα επόμενα βήματα.
Για να μπορέσουμε να δεχθούμε να υλοποιήσουμε την επιστροφή υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν στην αρχική του άριστη κατάσταση (as new) στην οποία σας παραδόθηκε, συνοδευόμενο από τα σχετικά νόμιμα παραστατικά.
Το κόστος επιστροφής βαρύνει εξ ολοκλήρου εσάς. Υπό αυτές τις προϋποθέσεις, υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε τυχόν ποσά που μας έχετε καταβάλλει χρησιμοποιώντας τον τρόπο καταβολής τον οποίο εσείς είχατε επιλέξει για να μας καταβάλετε το τίμημα. Στην περίπτωση που έχετε πληρώσει με κάρτα πληρωμής, προβαίνουμε στην εντολή επιστροφής του τιμήματος προς τον εκδότη της κάρτας όταν επιστραφεί σε εμάς το προϊόν και δεν ευθυνόμαστε για τυχόν καθυστερήσεις πίστωσης του τιμήματος σε εσάς που δεν οφείλονται σε εμάς.
Ο πελάτης ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. Δεν θα δεχθούμε την επιστροφή και δεν θα σας αποζημιώσουμε σε περίπτωση που έχει προκληθεί ζημία στα αγαθά, η οποία δεν οφείλεται σε υπαιτιότητά μας.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα, παραστατικά και τις αποδείξεις παραλαβής.
Δεν είναι δυνατή η επιστροφή ορισμένων κατηγοριών προϊόντων, όπως πχ ακουστικά, πλαστελίνη για λόγους υγιεινής, η προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου/κλειδωμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση και εδώδιμων προϊόντων. Στην περίπτωση αγοράς συσκευών που περιλαμβάνουν λογισμικό το οποίο ενεργοποιείται μετά από δοκιμαστική περίοδο για την οποία προηγουμένως ενημερώνεται ο πελάτης και εντός της οποία οφείλει είτε να υπαναχωρήσει ή να αποδεχθεί το προϊόν και το λογισμικό, δεν ισχύει η υπαναχώρηση αν παρέλθει ο χρόνος αυτός δοκιμαστικής ενεργοποίησης χωρίς να έχει ασκηθεί το σχετικό δικαίωμα.