Η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
- Πριν την οριστική υποβολή της παραγγελίας. Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω με την επιλογή «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας το χαρακτηριστικό κουμπί.
- Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 800-11-12345 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.
- Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 800-11-12345 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του διαδικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς.
Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωσή της, τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο 800-11-12345 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Ωστόσο, η κατάσταση (status) της παραγγελίας δεν θα αλλάξει στη σελίδα του λογαριασμού σας.
Δικαίωμα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers για ακύρωση της παραγγελίας
Η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει μια παραγγελία, εφόσον συντρέχουν σωρευτικά οι εξής προϋποθέσεις:
- συντρέχουν λόγοι οι οποίοι παρεμποδίζουν τη δρομολόγηση της παραγγελίας και οι οποίοι δεν ανάγονται στη σφαίρα ελέγχου της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers (βλ. κατωτέρω ενδεικτικά αναφερόμενες περιπτώσεις) και
- δεν είναι εφικτή η επικοινωνία με τον πελάτη με βάση τα στοιχεία που έχει χορηγήσει στον επαγγελματικό λογαριασμό του, προκειμένου ο πελάτης να παρέχει τις απαραίτητες διευκρινήσεις για την δρομολόγηση της παραγγελίας.
Η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να επικοινωνήσει με τον πελάτη, στα στοιχεία που ο ίδιος έχει δηλώσει, μέσω τηλεφώνου, email και SMS.
Συγκεκριμένα, η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers θα επιχειρεί τουλάχιστον τρεις (3) φορές την διαδικασία επικοινωνίας με τον πελάτη και μάλιστα με κάθε ένα από τα διαθέσιμα μέσα, ήτοι μέσω τηλεφώνου, email και SMS, ξεχωριστά.
Εφόσον η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers έχει καταβάλει όλες τις ως άνω προσπάθειες επικοινωνίας με τον πελάτη και η αδυναμία επικοινωνίας δεν οφείλεται σε ευθύνη της εταιρείας, θα αποστέλλεται ενημερωτικό email ή SMS στον πελάτη που θα βεβαιώνει την αδυναμία επικοινωνίας και θα τον ενημερώνει για την ακύρωση της παραγγελίας του.
Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας με βάση την ανωτέρω διαδικασία, η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers θα επιστρέφει στον πελάτη το τίμημα που έχει καταβάλλει ο τελευταίος και κάθε άλλο έξοδο ή δαπάνη στο λογαριασμό του πελάτη.
Περιπτώσεις που, μεταξύ άλλων, θεωρείται αδύνατη η δρομολόγηση της παραγγελίας είναι οι ακόλουθες:
- Η πληρωμή εκκρεμεί ή δεν μπορεί να εκτελεστεί με βάση τη μέθοδο πληρωμής που έχει επιλέξει ο πελάτης (π.χ. η πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας δεν έχει ολοκληρωθεί).
- Η διεύθυνση που έχει δηλωθεί από τον πελάτη είναι ελλιπής ή λανθασμένη.
- Η παραγγελία συνοδεύεται από σχόλια του πελάτη, που είτε είναι αδύνατο να υλοποιηθούν, είτε απαιτείται να τροποποιηθούν από τον πελάτη για να υλοποιηθούν (π.χ. σχόλιο - αίτημα του πελάτη για παράδοση της παραγγελίας του σε χρόνο που είναι εκτός του ωραρίου παραδόσεων στην περιοχή του).
- Ο πελάτης έχει καταχωρήσει στην παραγγελία του ταχυδρομικό κώδικα, ο οποίος δεν αντιστοιχεί στη δηλωθείσα διεύθυνση, με αποτέλεσμα να μην έχει γίνει σωστός υπολογισμός των μεταφορικών εξόδων κατά το στάδιο καταχώρισης της παραγγελίας στην ιστοσελίδα της εταιρείας και να προκύπτουν επιπλέον χρεώσεις.
- O πελάτης κατά την παραγγελία έχει επιλέξει υπηρεσία που δεν υποστηρίζεται στην περιοχή του (π.χ. υπηρεσία εγκατάστασης).
- Ο πελάτης, κατόπιν ρητής συμφωνίας με την ΠΛΑΙΣΙΟ Computers, έχει προβεί σε αίτημα ώστε να τεθεί η παραγγελία του σε καθεστώς αναμονής και στη συνέχεια δεν την ολοκληρώνει εντός του συμφωνηθέντος χρόνου.
Για την παράδοση ογκωδών συσκευών, για την οποία απαιτείται πάντοτε προηγούμενη επικοινωνία με τον πελάτη, αφού προβεί στην παραγγελία και πριν γίνει αποστολή, ο πελάτης δεν έχει χορηγήσει τις απαραίτητες πληροφορίες για τυχόν ιδιαιτερότητες του χώρου ή του τρόπου παράδοσης ή εγκατάστασης που μπορεί να επηρεάσουν την παράδοση ή την εγκατάσταση του προϊόντος (βλ. κατωτέρω ειδικούς όρους για την παράδοση ογκωδών συσκευών).